Proxess ERP

Το proXess είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης που στοχεύει στην ενοποίηση και την αποτελεσματική διαχείριση των διαφορετικών διαδικασιών μιας επιχείρησης. Οι διαδικασίες που καλύπτει αφορούν την εμπορολογιστική διαχείριση, την αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, των πελατειακών σχέσεων, την οργάνωση της παραγωγής, των αποθηκευτικών χώρων, τη διαχείριση πωλητών και των αμοιβών τους τα σχήματα προσφορών και πολλά άλλα.

 Βασικό του πλεονέκτημα είναι ότι προσαρμόζεται πλήρως στις ανάγκες της επιχείρησης, χωρίς να απαιτείται η επιχείρηση να παρεκκλίνει από τις υπάρχουσες επιχειρησιακές διαδικασίες της. Το proXess αποτελεί βασικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση, καθώς έχει χαμηλό κόστος και είναι λειτουργικό επειδή στηρίζεται σε νέες τεχνολογίες (.ΝΕΤ), εύκολες στη χρήση τους, προσφέροντας στην επιχείρηση ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το proXess λειτουργεί σε περιβάλλον Microsoft Windows και έχει τη δυνατότητα σύνδεσης με όλες τις Βάσεις Δεδομένων (SQL Server, MySQL, Oracle, Access, SQL Server Compact, κτλ). 

Το proXess είναι μία ανοιχτή πλατφόρμα και επιδέχεται επεμβάσεις για ειδικές προσαρμογές στις ανάγκες πελατών. Σημαντικό χαρακτηριστικό είναι ότι επιδέχεται πολύπλοκη παραμετροποίηση μέσα από το ίδιο το περιβάλλον (UI) που απλά σημαίνει ότι δεν απαιτούνται γνώσεις προγραμματισμού ή SQL για την υλοποίηση του συστήματος ακόμα και σε πολύπλοκες διαδικασίες. Περίπου το 55% του κώδικα του κάθε υποσυστήματος αφορά την παραμετροποίησή του και πολλές φορές είναι πιο σύνθετος από τον κώδικα των διαδικασιών.

Το MIS, υποσύστημα του proXess που συσχετίζεται με την πληροφόρηση, παρέχει πολλών ειδών εργαλεία για εύκολη και άμεση δημιουργία πολύπλοκων αναφορών από χρήστες που δεν απαιτείται να γνωρίζουν προγραμματισμό, το σχήμα της βάσης δεδομένων ή ακόμα και SQL. Έχει δικά του ενσωματωμένα εργαλεία σχεδιασμού αναφορών (τύπου Crystal Reports) και τρισδιάστατες αναφορές (pivot, olap cubes)

Και το κυριότερο: 

Προσαρμόζεται στις ανάγκες της επιχείρησής σας χωρίς να χρειάζεται να αλλάξετε την φιλοσοφία και τον τρόπο δουλειάς σας                                                        

Λειτουργίες

  • Εισαγωγή πληροφορίας στο σύστημα μόνο μια φορά
  • Αποτελεσματικότητα μέσα σε μια επιχείρηση
  • Πολυγλωσικό. Η εφαρμογή υποστηρίζει πολλές γλώσσες  (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά, Βουλγάρικα). Ο κάθε χρήστης μπορεί να επιλέξει τη γλώσσα του και κάνοντας εισαγωγή στο σύστημα με το όνομα του, το περιβάλλον θα είναι μεταφρασμένο στη γλώσσα που διάλεξε. 
  • Χρήση πληροφοριών που εξάγονται απο το σύστημα για μακροχρόνιο σχεδιασμό
  • Διαθέσιμη Real Time πληροφορία σε όλες τις λειτουργικές περιοχές μια επιχείρησης
  • Αύξηση της παραγωγικότητας
  • Μείωση λειτουργικού κόστους 
  • Αύξηση κέρδους 
  • Ικανοποίηση πελατών 
  • Βελτιωμένη λήψη αποφάσεων

Software Εστίασης

Πρόγραμμα εστίασης

Το πρόγραμμα εστίασης είναι ένα πλήρες σύστημα που απευθύνεται σε χώρους μαζικής εστίασης. Καλύπτει όλες τις ανάγκες κάθε χώρου από μια μικρή καφετέρια, ένα εστιατόριο, σε fast food, διανομή κ.τ.λ.  Έχει το χαρακτηριστικό να προσαρμόζεται ακριβώς πάνω στις ανάγκες της κάθε επιχείρισης, μπορεί να παραμετροποιηθεί και να εγκατασταθεί εύκολα ακόμα και από χρήστες που δεν έχουν πολλές γνώσεις πληροφορικής.

 

Λειτουργικότητες:

Τραπέζια


Η διαχείριση τραπεζιών προσαρμόζεται και παραμετροποιείται στις απαιτήσεις κάθε επιχείρησης (καφετέριας, εστιατορίου και γενικά οποιουδήποτε χώρου εστίασης). Έχει σχεδιαστεί να καλύπτει όλες τις ανάγκες που απαιτεί ένας τέτοιος χώρος σε συνδυασμό με ένα εύχρηστο και φιλικό στον χρήστη περιβάλλον.

Δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να μπορούν να σχεδιάσουν μόνοι τους τα τραπέζια στον χώρο του καταστήματος. Με αυτόν τον τρόπο το interface του χρήστη μεταμορφώνεται αμέσως σε μικρογραφία του καταστήματος (σε όλους τους χώρους – βεράντα, σάλα, πακέτο) και οι χρήστες μπορούν να δουλέψουν με ευκολία, ταχύτητα και χωρίς μπερδέματα.

Σχεδίαση των περιοχών των τραπεζιών, εύκολη καταχώριση παραγγελίας, διαχείριση μενού κουμπιών με κατηγορίες και υποκατηγορίες στα είδη (καφέδες, ποτά, ταχυκίνητα κλπ), καταστάσεις τραπεζιών (ανοιχτό, κλειστό), έκδοση απόδειξης, διαχείριση τιμοκαταλόγων και εκπτώσεων είναι μερικές από τις λειτουργίες που διαθέτει το σύστημα.

Delivery

To delivery μια επιχείρησης είναι ένα σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων της το οποίο είναι και συνήθως κερδοφόρο. Η εταιρεία κατασκευής του Software αξιοποιώντας τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της τεχνολογίας και δημιουργώντας ισχυρές συνεργασίες με σημαντικές εταιρίες στο χώρο έχει σχεδιάσει και παρέχει στους επιχειρηματίες τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας στο delivery χώρων εστίασης.

Αναγνώριση κλήσης με αυτόματη εύρεση του πελάτη που καλεί, εύκολη εισαγωγή νέου πελάτη, άμεση και γρήγορη καταχώριση της παραγγελίας του πελάτη με τις τιμές του delivery, διαχείριση πολλαπλών τιμοκαταλόγων και διαχείριση εκπτωτικών κουπονιών και σύνδεση με υποσύστημα loyalty (bonus card πελατών). 

Λιανική εστιατορίου (FAST)

Η Λιανική εστιατορίου ή Fast είναι ουσιαστικά η  διαχείριση του Πακέτου σε έναν χώρο μαζικής εστίασης.Καλύπτει τις ανάγκες επιχειρήσεων γρήγορου φαγητού (FAST FOOD) ή επιχειρήσεις που έχουν και πακέτο.

Βασικό χαρακτηριστικό για την επιτυχία ενός τέτοιου υποσυστήματος είναι να δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να συμπληρώνει με ταχύτητα τη παραγγελία με όλα φυσικά τα στοιχεία που θα χρειαστούν για τη Παρασκευή πχ τρόπος μαγειρέματος, extra και σχόλια είδους ή παραγγελίας κλπ.

 

Ασύρματη παραγγελιοληψία

Η ασύρματη παραγγελιοληψία έρχεται να ολοκληρώσει την αυτοματοποίηση σε μια επιχείρηση του κλάδου μαζικής εστίασης όπου οι σερβιτόροι εύκολα και γρήγορα μπορούν να παίρνουν τη παραγγελία από τον πελάτη και να την στέλνουν στην κουζίνα να εκδίδουν απόδειξη αλλά και να κλείνουν το τραπέζι εισπράττοντας τα χρήματα.  

Συνδυάζεται με τη Διαχείριση Τραπεζιών όπου οι χειριστές μπορούν να δουν πλήρη εικόνα των τραπεζιών είτε τα ανοίγουν από τη Μάρκα είτε από τα φορητά τερματικά. Έλεγχοι όπως να μη μπορεί να ανοιχτεί μια παραγγελία σε ένα τερματικό εάν είναι ήδη ανοικτή σε κάποιο άλλο αποτρέπουν κάθε κίνδυνο λάθους.

 

Η εφαρμογή που χρησιμοποιούν οι σερβιτόροι είναι σχεδιασμένη για να είναι συμβατή και με συσκευές Windows αλλά και με συσκευές τεχνολογίας Android

 

Οι λύσεις της ασύρματης παραγγελειοληψίας είναι δύο:

Τοπική (stand alone)

Η λύση της stand alone ασύρματης παραγγελιοληψίας είναι η πιο οικονομική λύση χωρίς να στερείται των δυνατοτήτων μιας πλήρης δικτυακής εγκατάστασης.

To s/w τερματικών stand alone είναι μια εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας η οποία δεν απαιτεί την ύπαρξη ηλεκτρονικού υπολογιστή server στο χώρο της επιχείρησης. Μπορεί  να εγκατασταθεί μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα , σε οποιαδήποτε συσκευή Android και να εξυπηρετήσει κάθε χώρο μαζικής εστίασης.

Όλα τα στοιχεία, μέσω της ανταλλαγής δεδομένων, συλλέγονται στη βάση παραμετροποίησης με σκοπό ο χρήστης να μπορεί να πάρει μια περιεκτική και σωστή πληροφόρηση (παραγγελίες, βάρδιες, κινήσεις ειδών, καθαρές και συνολικές αξίες, εκπτώσεις κλπ)

ΝΕΤ με χρήση server

 

To s/w τερματικών είναι μια εφαρμογή ασύρματης παραγγελιοληψίας η οποία βασίζεται στην εξυπηρέτηση όλων των τερματικών από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή (server) που λειτουργεί στο χώρο της επιχείρησης. Όλες οι εργασίες στέλνονται και επεξεργάζονται στον server ο οποίος είναι υπεύθυνος για να στείλει τις εντολές να πραγματοποιηθούν ή να ολοκληρωθούν οι ενέργειες των χρηστών.

Μπορεί  να εγκατασταθεί  σε οποιαδήποτε συσκευή Android ή Windows mobile και να εξυπηρετήσει κάθε χώρο μαζικής εστίασης.